FF2 og Logitech (??)
Fra : Sven

Dato : 28-10-06 22:37

Hej.
Efter jeg har lagt FF2 ind, får jeg af og til BSOD med flg stopkode
DRIVER_NOT_IRQ_OR_EQUAL STOP 0x000000D1, og når jeg søger på denne fejl i
google, så får jeg en ældre løsningsmulighed fra MS, nemlig, at det er en
ældre version af Logitech's musedriver der er problemet. Men dels kører jeg
med nyeste driver til min logitech mus, og dels var det samme driver der
blev benyttet med FF1.5.
Fejlen opstår altid når jeg klikker på et link, enten i FF2,0 til åbning i
nyt faneblad, eller i Outlook Expres så den enten skal starte FF3 op (hvis
den ikke er kørende), eller indlæse linket i et nyt faneblad (hvis den er
kørende).

Kan der gøres noget ved det?

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-10-06 22:50

Den 28-10-06 23.36 skrev Sven følgende:

> [...]
> google, så får jeg en ældre løsningsmulighed fra MS, nemlig, at det er en
> ældre version af Logitech's musedriver der er problemet.

Der er mange flere muligheder med den fejlmeddelelse. Det er ganske
korrekt, at det normalt er et driverproblem, men det kan sagtens være
andre drivere end den til musen. Det kan også være et ram-problem, og
det kan for øvrigt også være et problem med en beskadiget sidefil i Windows.

Prøv at tjekke for opdateringer til andet hardware, og prøv at tjekke
din ram, det kan gøres med det gratis program Memtest86:
http://www.memtest86.com/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Impotent: Matematisk begreb...

Fra : Sven

Dato : 29-10-06 04:46

> Prøv at tjekke for opdateringer til andet hardware, og prøv at tjekke din
> ram, det kan gøres med det gratis program Memtest86:
> http://www.memtest86.com/

Det har jeg så brugt natten til, og har fundet en anden og ældre driver til
mit grafikkort. Jeg kan bare ikke lige se sammenhængen mellem FF1,5 - FF2,0
og grafikkortdriveren. Den nyeste officielle grafikkortdriver har kørt
sammen med FF1,5 uden problemer. Men nu må jeg bare vente og se, om det har
givet nogen forskel

Rammen fejlede som ventet ikke noget.

Sven