Problem med download....
Fra : Far

Dato : 28-10-06 11:45

Kan nogen hjælpe mig:
En gang imellem, når jeg downloader rar-filer fra en nyhedsgruppe
får jeg efter endt download fx følgende meddelelse, når jeg kører
Winrar:
part12.rar: Uventet afslutning i arkiv

Har jeg downloaded forkert, eller er den pågældende fil ikke
ordentligt uploaded? Kan jeg selv rette problemet og i givet fald
hvordan? Jeg har forsøgt mig med at downloade filen igen, men uden
held. Jeg kan også se, at filen er en smule mindre end de andre
filer, så der mangler evt. noget selvom jeg i min nyhedslæser
(NewsLeecher) får at vide, at status er OK.

På forhånd mange tak og med ønsket om en god weekend til alle

Posted with NewsLeecher v3.5 Beta 2
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-10-06 12:50

On Sat, 28 Oct 2006 05:45:04 -0500, Far wrote:

> part12.rar: Uventet afslutning i arkiv

Filen er defekt .. det kan skyldes flere ting men det mest sansynlige er
nok at dele af filen er gået tabt da den er blevet sendt fra den ene server
til den anden.

Ved større downloads medsendes oftes såkaldte "par" filer. Hvis du med
Quickpar eksekverer dne første af parfilerne vil du oftes kunne genskabe
den del der mangler.

Er der ingen parfiler er der ikke noget at genskabe manglende filer med.

Ved visse typer fejl kan det hjælpe at prøve med forskellige
pakkeprogrammer der understøtter der aktuelle komprimerings format.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er