Hmm - mere IE7
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-10-06 22:32

Hej !

Jeg har et stykke tid kørt med RC2 versionen af IE7 - og den
kørte fint på to PC'er her i huset - ingen problemer overhovedet

I dag lagde jeg så den færdige version ind.

På den ene PC kører den problemfrit

På den anden går den død lige efter starten ;-(

Først skriver den connecting - og det går fint.

Den kommer så frem til "Customize Your Settings" - der går den
fuldstændig død - og kan kun afbrydes med ctrl/Alt/Delete.

Jeg har prøvet geninstallere den et par gange ekstra - men den
gør stadig det samme......

Har andre oplevet det samme - og fundet en løsning ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-06 18:34

Jan Vestergaard wrote:
> Den kommer så frem til "Customize Your Settings" - der går den
> fuldstændig død - og kan kun afbrydes med ctrl/Alt/Delete.

Hmm - efter den har stået et par dage - og jeg har lagt Opera
ind, som virker fint - så virker iE7 pludselig også igen

Jeg har ikke gort andet en installere Opera - så jeg har ikke
lige en forklaring.

Men man skal jo heller ikke kende forklaringen på alt

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-10-06 18:50

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> posting:

>Hmm - efter den har stået et par dage - og jeg har lagt Opera
>ind, som virker fint - så virker iE7 pludselig også igen

Hvad kan vi slutte af det? At Opera er så sej, at den afhjælper
fejl i IE7

Kunne ikke lade være. Undskyld

--
What is life, except excuse for death,

Nyt i Opera 9.10: http://opera.softwolves.dk/nyti-o910.o

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-06 20:18

Christian Bohr-Halling skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvad kan vi slutte af det? At Opera er så sej, at den
> afhjælper fejl i IE7
> Kunne ikke lade være. Undskyld

Ja - Opera er helt fin - og hvis min netbank kørte ordentlig i
den, så ville jeg også bruge den noget mere

Men IE har taget et godt skridt fremad med V7 - når ellers den
vil køre

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard