FF automatisk opdatering af sider
Fra : Benny Andersen

Dato : 25-10-06 21:47

Hvordan får jeg lige Firefox til selv at hente den sidst opdaterede
internetside?
Hvis jeg ikke trykker på F5 tasten viser FF den sidst åbne side uden
opdatering.
Kører med FF 1.5.0.7 Dansk

Mvh Benny Andersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-10-06 06:37

Den 25-10-06 22.47 skrev Benny Andersen følgende:

> Hvis jeg ikke trykker på F5 tasten viser FF den sidst åbne side uden
> opdatering.
> Kører med FF 1.5.0.7 Dansk

Hold tasten Ctrl (eller er det skift) nede, mens du trykker på F5 eller
mens du klikker på opdateringsikonen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sukkersyge: Unaturlig lyst til sukker...

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 13:29

On Thu, 26 Oct 2006 07:37:23 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Hold tasten Ctrl (eller er det skift) nede, mens du trykker på F5 eller
> mens du klikker på opdateringsikonen.

Nogle gange kunne jeg godt ønske mig, at FF ved lukning husker de faneblade
der var åbnet sidst. jeg har Google som min startside, men der er et par
sider som jeg altid starter dagen med at checke.

Kan man få den til det?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : N_B_DK

Dato : 26-10-06 13:48

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle-dk> wrote in message
> [...]
> faneblade der var åbnet sidst. jeg har Google som min startside, men
> der er et par sider som jeg altid starter dagen med at checke.

Ja det kan man godt, med
http://piro.sakura.ne.jp/xul/tabextensions/index.html.en nogle oplever
problemer med det plugin, jeg har benyttet det siden ver. 0.8 og ahr endnu
ikke oplevet disse problemer (det kan en masse andre gode ting også, og er
det førte plugin der installeres her ;) )

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-10-06 19:08

Den 26-10-06 14.29 skrev Kurt Hansen følgende:

> Nogle gange kunne jeg godt ønske mig, at FF ved lukning husker de faneblade
> der var åbnet sidst.
> Kan man få den til det?

Hent Firefox 2:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Klik på Funktioner => Indstillinger => Overordnet => Vælg Vis mine
vinduer... i rullemenuen ud for Når Firefox starter.

Mere om nyhederne i Firefox 2:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen