Brud af ordbogen i FF 2.0?
Fra : Sven

Dato : 25-10-06 15:09

Hej.
jeg har nu installeret FF2.0 og også den danske ordbog. Den understreger
også ord der er stavet forkert, men også nogle ord der er stavet korrekt,
men jeg har ingen manual til, hvordan man lærer den nye ord. Findes der
noget info om det? (samt al anden brug af ordbogen )

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-06 15:22

Den 25-10-06 16.08 skrev Sven følgende:

> jeg har nu installeret FF2.0 og også den danske ordbog. Den understreger
> også ord der er stavet forkert, men også nogle ord der er stavet korrekt,
> men jeg har ingen manual til, hvordan man lærer den nye ord.

Højreklik på ordet, og vælg at tilføje det til ordbogen.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Apostel: Betegnelse for Jesus' hurtigste følgesvende...

Fra : Sven

Dato : 25-10-06 20:00

> Højreklik på ordet, og vælg at tilføje det til ordbogen.

> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Mange tak.