IE og Firefox
Fra : Mikkel

Dato : 22-10-06 18:51

Hej,

Jeg har afinstalleret Firefox og efter dette kan jeg ikke klikke på en link
som er sendt til mig i en mail,
eller en hvilken som helst anden link.

Der sker simpelt hen ikke noget når jeg klikker på linken.

Normalt åbnes Firefox.

Jeg har i IE sat et flueben under punktet, at IE skal undersøge om den er
den defold browser, og det er den jo nu.

Hvordan kan jeg få det til at virke igen så IE åbner op når jeg klikket på
et link, f.eks i en mail.?

Det er IE V6.0 Win XP SP2

Hilsen
Mikkel

Fra : John

Dato : 22-10-06 20:15

"Mikkel" <MikkelM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan jeg få det til at virke igen så IE åbner op når jeg
> klikket på et link, f.eks i en mail.?

Prøv at holde CRTL nede, mens du klikker.

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-06 20:18

Den 22-10-06 19.50 skrev Mikkel følgende:

> Jeg har afinstalleret Firefox og efter dette kan jeg ikke klikke på en link
> som er sendt til mig i en mail,

Windows kan ikke finde ud af, hvilket program der skal bruges. Egentlig
burde det virke, når du har bedt IE om at tjekke, men det kan også
klares manuelt, når nu systemet ikke vil:

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder. => Brugerdefineret => Angiv de ønskede
programmer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tipi: Nøjagtig opmåling af arealet på et indianertelt...