Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kun 1 vindue åben ad gangen
Fra : Sejerkilde 7500

Dato : 15-10-06 21:30

Hejsa

Jeg har en ven, som har et lidt mærkligt problem med Explorer 6

Man kan kun haver et vindue åben ad gang.
Hvis man er inde på QXL og vil se et foto af noget, så fryse computeren,
det sammer på Den Blå Avis og THansen.

Computeren køre med XP Home DK, der er et antivirus og friewall, alt er
opdate.
Han har køret en online scan både for det ene og andet, men der er ikke
noget som kunne sige at der var noget galt.

Håber på lidt hjælp, for han skal skrive opgave i hele uge 42 og skal hente
oplysning på nettet.

mvh

Niels-Henrik

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 15-10-06 22:55

On 15-10-2006 22:30 Sejerkilde 7500 wrote:
> Hvis man er inde på QXL og vil se et foto af noget, så fryse computeren,
> det sammer på Den Blå Avis og THansen.

Prøv at tømme cachen (Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet filer)
- det er en universalløsning på mange IE-problemer!

Ellers kan du prøve at geninstallere/reparere IE efter denne opskrift
http://support.microsoft.com/kb/318378.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Sejerkilde 7500

Dato : 16-10-06 16:54

Hej Mikkel

Jeg kørt en ny online scan af hans computer igen.
Jeg ved ikke hvor mange ting den fant.

Så jeg har formattet hans computer........træls, men sådan gå det jo engang
i mellem

mvh

Niels-Henrik