AGP port i de nye bundkort?
Fra : Johs

Dato : 19-11-06 09:53

Jeg overvejer at opgradere til en AMD 3500 64bit og vil gerne have et
mainboard med PCIe. Dog vil jeg gerne vente med at udskifte mit graffikkort
til senere så der skal stadig være en AGP port på kortet. Er der stadig AGP
porte på de nye bundkort?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-06 10:06

Johs wrote:

> Er der stadig AGP porte på de nye bundkort?

Det er enten eller

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-11-06 17:28

N_B_DK wrote:

> http://edbpriser.dk/Products/

Hvor det kun er ASrock 939Dual SataII der dur til noget

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jens G

Dato : 19-11-06 11:02

On Sun, 19 Nov 2006 09:52:48 +0100, "Johs" <adqwe@asd.com> wrote:

> [...]
>til senere så der skal stadig være en AGP port på kortet. Er der stadig AGP

Der er lavet mindst ét bundkort der har begge dele:
http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2524

Om det kan købes nogen steder, om det er godt, samt om der er andre,
ved jeg ikke.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Jakob M

Dato : 19-11-06 13:15

> Der er lavet mindst ét bundkort der har begge dele:
> http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2524
>
> Om det kan købes nogen steder, om det er godt, samt om der er andre,
> ved jeg ikke.

Til prisen er det suværent, det har det de fleste har brug for og det
overclocker ovenikøbet fornuftigt. Eneste minus er halvsløj lydkvalitet på
det indbyggede lydkort.

Mvh
Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-06 14:55

Jens G wrote:

> Der er lavet mindst ét bundkort der har begge dele:

Hmm interesting :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Dr.Phil

Dato : 19-11-06 23:32

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm interesting :)
>
> - Peter
>
> --
> Hi! I'm a .signature *virus*!
> Copy me into your ~/.signature to help me spread!

ASrock 939DUALSATA2 har begge dele ..men jeg er personligt ikke imponeret
over AGP ydelse...jeg tabte ca 500 point i 3Dmark05 (A64 XP3000
,6600GT)ifht. mit gamle Abit NF7-S V2.0 (XP2600+)

Se evt nærmere på www.ocworkbench.com/asrock

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-11-06 00:08

Dr.Phil wrote:

> ASrock 939DUALSATA2 har begge dele ..men jeg er personligt ikke
> imponeret over AGP ydelse

Der er delte meninger, tilsyneladende er der problemer med nogle kort

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!