bundkort til socket 478
Fra : Thomas Hansen

Dato : 13-11-06 20:48

hej gruppe

hvor finder jeg et godt bundkort med socket 478
til min p4 3ghz?
det skal være med agp og der skal være plads til 4 ram klodser

mvh. thomas

Fra : JK

Dato : 13-11-06 21:57

On Mon, 13 Nov 2006 20:48:07 +0100, "Thomas Hansen" <julle@hello.com>
wrote:

>hej gruppe
>
>hvor finder jeg et godt bundkort med socket 478
>til min p4 3ghz?
>det skal være med agp og der skal være plads til 4 ram klodser

På edbpriser.dk under hardware, bundkort: søg avanceret, agp

der finder man ikke nogen med 4 ram pladser.

Måske www.qxl.dk

altså brugt.

mvh

John

Fra : JK

Dato : 13-11-06 22:01

wrote:

>hej gruppe
>
>hvor finder jeg et godt bundkort med socket 478
>til min p4 3ghz?
>det skal være med agp og der skal være plads til 4 ram klodser

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413761182&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=10326

/J

Fra : kim ell

Dato : 14-11-06 08:14

prøv at kigge her
http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=1037&submenu=1147&sublink=&linkid=1159
--
venligst kim ell
som kører Mitsubishi Pajero 3.0 automatgear benzin