Hvad sker der for Intel?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-11-06 14:02

Hej

Sidder og skal finde en 775'er til et P5ND2, der er et stykke tid siden jeg
sidst har rodet med at købe cpu. Hvad er det lige der sker for Intel, 5
forskellige 775'ere som yderligere kan fåes i utallige udgaver 530-670 +
div.
Havde de virkeligt forestillet sig man skulle ind og læse om hver enkelt cpu
for at kunne gætte sig frem til hvad der er passende til sit kort.

Stef

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-11-06 14:24

On Wed, 8 Nov 2006 14:01:51 +0100, "Stefan Jacobsen"
<stefware@gmail.com> wrote:

> [...]
>Havde de virkeligt forestillet sig man skulle ind og læse om hver enkelt cpu
>for at kunne gætte sig frem til hvad der er passende til sit kort.

Tja, det er vel prisen vi må betale for udviklingen...

Den bedste bud på en CPU er idag Intel Core 2 Duo (Conroe), men den
understøttes vist desværre ikke af dit NForce 4 SLI baserede bundkort.

Og hvis du sorterer Core 2 Duo fra, så er udvalget vel til at
overskue...

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-11-06 14:47

> [...]
> understøttes vist desværre ikke af dit NForce 4 SLI baserede bundkort.
>
> Og hvis du sorterer Core 2 Duo fra, så er udvalget vel til at

Core 2 Duo er sorteret fra og alligevel er der en røv fuld forskellige, det
bliver vist bare en 3 ghz 630'er, kan ikke forestille mig jeg vil mærke den
store forskel på de forskellige alligevel.

Stef

Fra : Madsen58

Dato : 08-11-06 15:05

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> Havde de virkeligt forestillet sig man skulle ind og læse om hver
> enkelt cpu for at kunne gætte sig frem til hvad der er passende til
Det er også den anden vej du skal gå, undersøg vilke cpu dit bundkort
understøtter(se evt bios opdatering for at se hvilke den understøtter),det
plejer at gøre udvalget mindre.
--
Hilsen Madsen