Asus A8n32-sli og Ram opsætning?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 08-11-06 13:55

Hej

Jeg har sådan et Asus board, og nogle Ram der køre 1T 3-4-4-8.
Men hvor taster jeg de forskellige tal ind i bios?

// Sid

Fra : Hans

Dato : 08-11-06 19:57

sls(2770) wrote:
> Hej
>
> Jeg har sådan et Asus board, og nogle Ram der køre 1T 3-4-4-8.
> Men hvor taster jeg de forskellige tal ind i bios?

Se i manualen på side 4-24.

Hans

Fra : sls\(2770\)

Dato : 08-11-06 23:30

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Se i manualen på side 4-24.

Tak, men kan ikke lige finde ud af hvor 3-4-4-8 skal tastes ind henne?

Fra : Hans

Dato : 09-11-06 00:03

sls(2770) wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Tak, men kan ikke lige finde ud af hvor 3-4-4-8 skal tastes ind henne?

Det behøver du heller ikke da bundkortet allerede har aflæst de rigtige data
fra rammodulets SPD, men ellers er det felterne: Cas, Tras, Trcd, Trp og
1T/2T Command rate.

Hans

Fra : sls\(2770\)

Dato : 10-11-06 11:52

> Det behøver du heller ikke da bundkortet allerede har aflæst de rigtige
> data fra rammodulets SPD, men ellers er det felterne: Cas, Tras, Trcd, Trp
> og 1T/2T Command rate.

Ok tak, så holder jeg fingerne væk.

// Sid