AMD Sempron 3400+ i stedet for en 3100+
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 23:31

Hej

Jeg har fået en Acer Aspire med en AMD Sempron 3100+, Socket 754 ind.
CPU'en har bøjede/brækkede ben, jeg kan ikke finde en anden 3100+, kan jeg
sætte en 3400+ i istedet

/karsten

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-11-06 10:27

Karsten Madsen skrev:

> Hej
>
> Jeg har fået en Acer Aspire med en AMD Sempron 3100+, Socket 754 ind.
> CPU'en har bøjede/brækkede ben, jeg kan ikke finde en anden 3100+,
> kan jeg sætte en 3400+ i istedet

Måske er mit bedste svar :)

Hvis bundkortet understøtter en 3400 er der naturligvis ingen problemer, men
det afhænger lidt af det specifikke bundkort og den aktuelle bios.

Hvis den ikke gør, kan du måske tvinge den til at tro det er en 3100 ved at
manuelt sætte multiplier og fsb.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]