Spørgsmål vedr. Asrock K8 SLI-Esata2
Fra : ttoet

Dato : 07-10-06 21:39

Hej.

I min reservecomputer sidder der på nuværende tidspunkt et MSI K8Neo3
bundkort. Det har desværre den ulempe at det ikke har wake on keyboard, og
da det er et Must, har jeg besluttet at skifte det. Så vidt jeg kan se så er
der ikke ret mange bundkort der har socket 754, PCI-E og sata, men jeg er
faldet over ovennævnte bundkort. Er der nogen der har erfaring med det? Er
ALI chipsættet noget værd? De to eksterne sata stik ser interessante ud, men
virker de ordentligt? Og er det virkelig muligt at hot swappe som der står i
manualen?

Det fremgår ikke af manualen, men så vidt jeg kan se på billedet er der
passiv køling på chipsættet. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Åh, ja, jeg véd godt at der er mange der vil sige at det er en
kvalitetsmæssig nedgradering jeg er ved at foretage, men i den forbindelse
vil jeg sige at jeg bestemt IKKE er imponeret over Nforce 4 chipsættet på
MSI kortet. Det har været en bøvlet affære at få det til at spille
ordentligt. Særligt strømstyringen er problematisk. Kortet kan ikke vækkes
fra keyboard, og kan kun resume on keyboard fra standby og ikke fra STR. Det
kan Asrock bundkortene i det mindste.

Thoeger

Fra : anonymous

Dato : 17-10-06 18:37

Vil du bytte med et ASRock AMD S754 K8SLI-ESATA2 ALi M1697 DDR 1000FSB
købt den 7.6.2006?

Vi har problemer med at få det til at virke ordentligt med en harddisk.
Måske kører det bedre hos dig? Ellers der der jo garantien...

Hvis det har interesse så fjern "nospam" i min email-adresse og skriv til
mig.
Ellers må du undskylde ulejligheden.