Ny maskine
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 30-09-06 23:40

Hejsa.

Jeg er ved at udvide lidt på computerfronten.
Mit krav er:
Spille..... mest 1 person shooters, og strategi
Alm. brug (internet, mail + div)
Har fundet følgende:
Gainward GeForce 7300GS - 256MB - Passiv - PCI E
ASRock ATX / Sata 2 (Raid)/ SLI / 5.1 Audio
AMD Athlon 64 / 3200+ 2.0 GHz BOXED

Har nogle ram jeg gerne vil genbruge indtil videre, og en sata disk jeg også
beholder.
Er der noget jeg skal være opmærksom på ellers?

Mit system indtil videre har været:
Asrock P4VM800
Pentium 4 2.4 Ghz (533 FSB)
Radeon 9500 grafikkort
512 mb ram (pc-2700)

Det har også bare spillet i lang tid, men jeg vil jo gerne også snart køre
Vista, og det kan godt være lidt tungt (nok også pga. for lidt ram. Men det
er jo sjovt at bygge nyt:)
Kan jeg i øvrigt køre med en sata disk når bundkortet kører Sata 2?

Et tillægs spørgsmål:
Hvad vil mit gamle system kunne indbringe ca. hvis jeg ville sælge det? evt.
inkl et aopen hightower kabinet?

Mvh Kenneth