PC is down :)
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-06 00:36

Hej

Jeg har brug for nogle gode ideer her

Min bedre halvdels PC kører ....
220v stikket i væggen blev trukket lidt ud (hunden fik viklet benet ind i
kablet)
Stikket blev skubbet i igen hvorved man kom til at slukke for kontakten
Der blev tændt igen men skærmbillede udeblev
En monitor viser en blå skærm (også når man slukker PC'en)
En anden skærm er bare sort

PCIe gfx kort skiftet ud med et gammelt PCI kort men uden held
Jeg har sat en anden PSU i men uden held

Ungerne står for at skal skiftet bundkort i nær fremtid, så jeg kan købe en
stak nye stumper
Så kan jeg tage en ting ad gangen

Er der gode ideer til hvad man kan prøve indtil da
Ungerne maskiner er pt Intel baseret med AGP gfx

Hvad koster (og hvor kan man købe) et multimeter der kan bruges til at måle
en PSU igennem??

pft/Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jamen dog

Dato : 28-11-06 22:16

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ungerne maskiner er pt Intel baseret med AGP gfx
>
> Hvad koster (og hvor kan man købe) et multimeter der kan bruges til at

Bedre og billigere at købe en helt ny PSU ? Så er DEN da skiftet :D

Mvh.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-11-06 22:50

Jamen dog wrote:

> Bedre og billigere at købe en helt ny PSU ? Så er DEN da skiftet :D

Ja jeg fandt lige det her review
http://www.computergeil.dk/?artikelid=11201

Skrammel
Den så ellers lovende ud da jeg undersøgte det før køb :(

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Nick

Dato : 29-11-06 15:04

"Peter Lykkegaard" skrev i en meddelelse...
> Hvad koster (og hvor kan man købe) et multimeter der kan bruges til at
> måle en PSU igennem??

I DANBIT fører vi nogle små specialinstrumenter til at teste
PC-strømforsyninger med.

/Nick