Hvilken Workstation skal jeg vælge
Fra : Erik Andersen

Dato : 23-11-06 15:18

Til en af vore ansatte skal jeg købe en god arbejdsstation, der skal være så
lydløs som mulig og som skal fylde mindst muligt. Den skal stå oven på et
skuffeskab og skal derfor helst være en såkaldt flad model.

Jeg er kommet frem til at denne model fra hp/compaq har gode specifikationer
til det jeg efterlyser:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06b/34307-968777-968777-968777-12222148-12222150-77883205.html

Denne model fra Fujitsu ser også god ud f.s.a. størrelse, men den støjer
mere end hp/compaq modellen:
http://www.fujitsu-siemens.dk/onlineshop/ProductModel.aspx?CategoryID=15&ProductID=166

Jeg vil gerne høre om nogen af jer har kendskab til andre modeller som er
bedre.

På forhånd tak for hjælpen.

Erik

Fra : Esben

Dato : 23-11-06 19:11

"Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er kommet frem til at denne model fra hp/compaq har gode
> specifikationer til det jeg efterlyser:
> http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06b/34307-968777-968777-968777-12222148-12222150-77883205.html

Snup hellere afløseren dc7700p med Core 2 Duo processor - samme kabinet.

--
Esben