Printerpatroner
Fra : Ole

Dato : 22-11-06 22:45

Hej NG
Jeg er noget imponeret! På den ufede måde!!

Jeg købte en Epson printer - Stylus dx3800 for godt et par måneder siden og
så løb den sorte tør for vel 6 -7 uger siden.

Rundt i alle butikker, men ingen patroner og eneste besked at der kom nye
patroner i næste uge.

Næste uge samme besked og en masse om at der kom en mand og hængte nye
patroner op på forretningernes sømbrædder når sømmet var tomt.

Men sømmet er altså tomt endnu!!

Så blev jeg skide muggen!! En spritny printer der ikke kunne bruges til en
hujende fis!!

Altså - dette er så bare en gang brok og så kan Epson ellers godt regne med
at de kan sk*** i havet fremover. Næste printer bliver IKKE en Epson.

Hvad gir I??

Knurre-knurre.

Ved nogen i øvrigt hvor man kan købe disse patroner et sted på Fyn? Ikke
online - der har jeg prøvet - duer heller ikke.......

Øv altså og undskyld at jeg lige kom ind i din stue og smed en spand
lort....

Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-11-06 00:21

Ole skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ved nogen i øvrigt hvor man kan købe disse patroner et sted på
> Fyn? Ikke online - der har jeg prøvet - duer heller ikke.......

Hvis du kan bruge uoriginale, så er her til 20 kr pr stk - og de
skulle være på lager:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423464

Jeg bruger deres patroner til Canon - og de er fortrinlige

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : oh@paradis.dk

Dato : 23-11-06 10:26

Jan Vestergaard skrev:

> Hvis du kan bruge uoriginale, så er her til 20 kr pr stk - og de skulle
> være på lager:
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423464
>
> Jeg bruger deres patroner til Canon - og de er fortrinlige

hvad med at fylde op selv, er næsten gratis

fra
Jørgen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-11-06 12:17

oh@paradis.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> hvad med at fylde op selv, er næsten gratis

Det "gider" jeg ikke, når jeg kan få dem til under 9 kr pr patron
til min Canon IP4000

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : oh@paradis.dk

Dato : 23-11-06 14:23

Jan Vestergaard skrev:

> Det "gider" jeg ikke, når jeg kan få dem til under 9 kr pr patron til
> min Canon IP4000
>
> Jan

HVORHENNE

fra
Jørgen

Fra : Max

Dato : 23-11-06 15:28

Hej

> HVORHENNE

Bare følg linken.

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-11-06 16:28

oh@paradis.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> HVORHENNE

Samme sted, som de har Epson patroner til 20 kr

Enkeltvis 9,50 kr: til Canon:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423400

Rabat ved 50 eller 100 stk, så du kommer ned på hhv 8,80 kr og
8,70 kr - det er ikke de absolut billigste på Qxl - men disse
kender jeg kvaliteten af - og de er rigtig gode - og han er
lynhurtig til at sende - har dansk bank og sender fra den danske
side af grænsen selvom firmaet ligger lige syd for grænsen.

Her er priser på 50 eller 100 stk:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423488

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423515

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 25-11-06 04:46

For dyre kik her http://www.blaekkongen.dk/index.php?list=KAT622

mvh Rochy

Fra : Autocadster

Dato : 25-11-06 12:07

Rochy Nielsen kom med denne ide:
> For dyre kik her http://www.blaekkongen.dk/index.php?list=KAT622

Og dit foreslag er billigere ?

Autocadster / 2620

Fra : Ole

Dato : 23-11-06 16:07

"Ole" <falsk@dre.sse> skrev i en meddelelse
> [...]
> online - der har jeg prøvet - duer heller ikke.......
>
> Øv altså og undskyld at jeg lige kom ind i din stue og smed en spand

kender nogen "Nordic-Ink.dk"

de har nævnte patroner

Ole

Fra : Autocadster

Dato : 23-11-06 16:11

Ole forklarede:
> kender nogen "Nordic-Ink.dk"

Ja kanon sted at handle især til Canon

Hurtig levering og top kvali farvepatroner, har så sent som i går
hentet 50stk. til min Canon 4000R

Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 23-11-06 16:13

Autocadster forklarede den 23-11-2006:
> Ole forklarede:

> Ja kanon sted at handle især til Canon

> Hurtig levering og top kvali farvepatroner, har så sent som i går hentet
> 50stk. til min Canon 4000R

I øvrigt samme person som ham i linket
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413423464

Kan kun sige "super super"

Autocadster / 2620

Fra : Leif Sørensen

Dato : 23-11-06 18:32

On Thu, 23 Nov 2006 16:07:16 +0100, "Ole" <falsk@dre.sse> wrote:

>kender nogen "Nordic-Ink.dk"
>
>de har nævnte patroner
>

>Ole

Søger man på Nordic-ink.dk kommer man til til One.com som er Domain
hosting.
Har du evt et link der virker?
mvh Leif

Fra : Ole

Dato : 23-11-06 20:37

"Leif Sørensen" <les@_fjern_lite.dk> skrev i en meddelelse

> Søger man på Nordic-ink.dk kommer man til til One.com som er Domain
> hosting.
> Har du evt et link der virker?
> mvh Leif

Værsgo':

http://www.inkclub.com/

og det virker seriøst, så jeg har allerede sendt bud efter nogle patroner

Fra : Ole

Dato : 23-11-06 20:44

> [...]
>
> http://www.inkclub.com/
>
> og det virker seriøst, så jeg har allerede sendt bud efter nogle patroner

Og forresten koster 2 T0166 sorte til Epson Stylus dx3800, kroner 211,-
incl. gebyr og det er 8 kr billigere end Elgiganten og så bliver de leveret
til min dør.

Ja, og jeg slipper for at irriteres over de dér
service-analfabeter-drengerøve der laller rundt i de der
elektronikforretninger.

Der findes en side der hedder: haderkunder.dk - findes der ikke osse en der
hedder haderekspedienter.dk ?

Nå, men det er en helt anden sag......

Ole

Fra : Autocadster

Dato : 23-11-06 20:52

Ole skrev:

> Værsgo':
> http://www.inkclub.com/
> og det virker seriøst, så jeg har allerede sendt bud efter nogle patroner

Gaaaab... der er INGEN sammenligning mellem de 2 forhandlere, den du
foreslår tager blot overpris for samme patron, Nordic-ink.dk er under
opbygning han har til dato kun solgt via qxl og lign.

Han kan oxo findes på http://www.kyedcovers.dk/forum/ som DVD-Seller...

Autocadster / 2620

Fra : Ole

Dato : 24-11-06 07:54

"Autocadster" <autocadster@gmail.com>

> Gaaaab...

Ja - det er snart sengetid.....

Fra : Gadunka

Dato : 23-11-06 21:35

Ole den 22-11-2006 22:44:

> Ved nogen i øvrigt hvor man kan købe disse patroner et sted på Fyn? Ikke
> online - der har jeg prøvet - duer heller ikke.......

Og er du helst fri for qxl-køb, er her endnu et eksempel på en seriøs
dansk online-butik med aldeles udemærkede kopivarer
- også til din printer:

http://lavprisimport.dk/blaekpatroner/blaekpatroner_til_epson/stylus_dx/stylus_dx_3800_340_da/

Fra : Ole

Dato : 24-11-06 07:55

"Gadunka" <not@t.all> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Og er du helst fri for qxl-køb, er her endnu et eksempel på en seriøs
> dansk online-butik med aldeles udemærkede kopivarer

Tak for tippene til alle

Hilsen Ole

Fra : Autocadster

Dato : 24-11-06 23:54

Gadunka skrev den 23-11-2006:
> [...]

> Og er du helst fri for qxl-køb, er her endnu et eksempel på en seriøs dansk
> online-butik med aldeles udemærkede kopivarer

Yep og det er man så oxo efter at have købt første gang på QXL... og
hos ham får man 100 patroner, hvor man hos dem der kalder sig "lavpris"
får under 50 patroner for samme pris... så ja meget seriøs butik

Autocadster / 2620

Fra : Ole

Dato : 26-11-06 17:48

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ham får man 100 patroner, hvor man hos dem der kalder sig "lavpris" får
> under 50 patroner for samme pris... så ja meget seriøs butik

LOL

Fandt tilfældigt ud af at Zitech har dem hængende på deres væg og der er en
stak yderligere på deres lager........

78,- dkr stk!

Det sku OK.

Ole

Fra : Mjoellnir1000@google~

Dato : 02-12-06 17:09

Hej
www.nordic-ink.dk er oppe at køre og der finder du både Canon og
Epson patroner som er meget billige og de kan nemt slå kvaliteten fra
både Lavpris og Blækkongen uden problemer da de 2 sælger de samme
patroner og www.nordic-ink.dk kører en hel anden slags som de selv
importerer.Prøv dem de er EXTREM hurtige i levering,dagen efter du har
betalt har du hjemme

Fra : Autocadster

Dato : 02-12-06 20:36

Mjoellnir1000@googlemail.com forklarede den 02-12-2006:
> [...]
> patroner og www.nordic-ink.dk kører en hel anden slags som de selv
> importerer.Prøv dem de er EXTREM hurtige i levering,dagen efter du har

Hehe... "de"

Nå men er 112% enig...

Autocadster / 2620