NAS - hva køber man?
Fra : John Doe

Dato : 22-11-06 09:04

Hej gruppe,

Har tidligere spurgt til en Netgear SC-101, men efter tilbagemeldingen
her og ha googlet lidt har jeg droppet den.

Mine ønsker er en ekstern IDE disk med netværkstilslutning, så mange
maskiner kan tilgå den samme disk.

Har kigget på så'n en morfar her
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=133%2D37&mode=Extended&GroupGuid=10&SelectedGroup=1430

Har I nogle erfaringer med den eller andre netværksdiske?

Tak

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-06 11:00

John Doe <not@existi.ng> wrote:

> [...]
de=Extended&GroupGuid=10&SelectedGroup=1430>

> Har I nogle erfaringer med den eller andre netværksdiske?

Jeg har købt en Synoly 101g+, som jeg er tilfreds med:

<http://www.synology.com/enu/products/DS106serise/index.php>

Svarer i dag vist nærmest til en 106e.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-06 16:19

> Jeg har købt en Synoly 101g+, som jeg er tilfreds med:
>
> <http://www.synology.com/enu/products/DS106serise/index.php>

hvor hurtigt kan du uploade og hente fra den over 1gbit netværk?

> Svarer i dag vist nærmest til en 106e.

sådan en har jeg.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-06 16:51

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> hvor hurtigt kan du uploade og hente fra den over 1gbit netværk?

Jeg har aldrig taget tid, men har heller aldrig haft problemer.

> sådan en har jeg.

OK.
--
Per Erik Rønne