Stille keyboard
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 21:43

Hej gruppe

I må hjælpe mig: Jeg har en kollega, som må have lært blindskrift på en
skrivemaskine fra forrige århundredeskift. Hun TÆSKER simpelthen så
hårdt på sit tastatur, at jeg er ved at få lange løg af at høre på det.
Det handler ikke om klik fra de enkelte taster, men simpelthen lyden af
taster, der bliver banket hårdt på.

Kender en af jer til et tastatur, som er mere stille end andre?

Hun er vældig sød og rar, så jeg kan ikke skælde hende ud, selv om
hendes tynde guldarmbånd også bimler løs, men det kan jeg leve med. Jeg
har allerede én gang skiftet hendes tastatur, desværre var forskellen
næsten ikke til at høre, så det hjalp heller ikke. Hun har en hukommelse
som en guldfisk så selv om jeg konstant minder hende om at det ikke er
nødvendigt at være så voldsom, glemmer hun det igen lige så hurtigt.

Hvis vi skal holde os til gruppens fundats, hardware, hvad kan I så
anbefale?

På forhånd tak.

Mvh, Ulrik

Fra : Max

Dato : 21-11-06 21:51

Hej Ulrik

> Hvis vi skal holde os til gruppens fundats, hardware, hvad kan I så
> anbefale?

Specielt billige tastaturer syntes jeg kan være temlig lydsvage. Det
IBM jeg selv bruger er også lydsvag, men space tasten larmer så
man bliver irreteret over det.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 22-11-06 07:59

Hej

> Specielt billige tastaturer syntes jeg kan være temlig lydsvage. Det

Jeg checkede lige lageret og Microsoft Wired keyboard 500
siger ikke ret meget.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 18:30

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
(klip)
> Jeg checkede lige lageret og Microsoft Wired keyboard 500
> siger ikke ret meget.

Det kalder jeg service - jeg må i Computer City og se/høre nærmere.

Mange tak!

Mvh, Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 17:56

> Kender en af jer til et tastatur, som er mere stille end andre?

Logitech UltraX Flat. Meget lydløs tastetur. Har taster som en bærbar
hvilket er en drøm at skrive på, men er så også meget stille.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 18:33

"news.tele.dk" <anders> wrote in message
> Logitech UltraX Flat. Meget lydløs tastetur. Har taster som en bærbar
> hvilket er en drøm at skrive på, men er så også meget stille.

Det var også et godt bud og stadig indenfor rimelighedens grænser
prismæssigt. Hvis jeg er heldig, virker det måske også lidt skrøbeligt,
så hun ikke bare tør tæske løs på det...

Tak for dit input, det må jeg også se/høre på.

Mvh, Ulrik