Vaskbart tastatur - Gerne trådløst...
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-11-06 10:35

Nogle der kender til <subj>

Og det skal samtidig kunne bruges til seriøst dataarbejde..

Fra : Max

Dato : 20-11-06 11:44

Hej Michael

> Nogle der kender til <subj>

Hvorfor vaskbart ?

Mvh Max

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-11-06 12:00

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> crashed Echelon writing

> Hvorfor vaskbart ?

Måske fordi keyboards bliver ulækre med tiden.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max

Dato : 20-11-06 12:51

Hej Bjarke

> Måske fordi keyboards bliver ulækre med tiden.

Hvis det kun drejer sig om den form for rengøring
kan de jo klare det alle sammen.

Mvh Max

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-11-06 13:13

> Hvis det kun drejer sig om den form for rengøring
> kan de jo klare det alle sammen.

Fra mig selv ved jeg at jeg ikke gider bruge timer på det, fx. fjerne hver
enkel tast. Så jeg brugte et IBM std keyboard, hvor det bare skulle skilles
og fjerne elektronik og tastepladerne. Så kunne man tage børste og sæbe og
så gå igang og tørre natten over.

Men har da osse oplevet keyboards, hvor hver enkel tast skal adskilles, man
skal holde styr på fjedre osv. og det er ikke alle mænd som orker det.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max

Dato : 20-11-06 13:37

Hej Bjarke

> Men har da osse oplevet keyboards, hvor hver enkel tast skal
> adskilles, man skal holde styr på fjedre osv. og det er ikke alle
> mænd som orker det.

Jeg smider tastaturet ud og giver klienten et nyt, det er
en billig og effektiv løsning.

Mvh Max