Compaq Presario 5176 driver...?
Fra : Henning Holm

Dato : 18-11-06 16:18

Jeg har lige installeret win 98se på en ældre Compaq Presario 5176,
det gik helt fint,bortset fra den mangler drivere til lydkortet....
Der manglede også driver til grafikkortet,men dem fandt Jeg hos HP,
men de har ikke nogen drivere til lydkortet....
Den skriver, den mangler driver til "PCI multimedia audio device"og
den kan ikke finde noget brugbart, på win98se-cd'en....
Bemærkede at driveren til grafikkortet var fra SIS,men kan ikke finde noget
specifikt hos SIS,til Compaq'en......
Nogen der har et godt bud...?

--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : Peter

Dato : 19-11-06 03:22

"Henning Holm" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bemærkede at driveren til grafikkortet var fra SIS,men kan ikke finde
> noget specifikt hos SIS,til Compaq'en......

Du ´kan se om du kan finde noget du kan bruge på denne adresse:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=20&lc=en&cc=br&dlc=pt&product=93119

Der ligger, om ikke andet, en komplet restore cd, og den må vel indeholde de
drivere du mangler.

PeterB

Fra : Henning Holm

Dato : 20-11-06 11:23

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der ligger, om ikke andet, en komplet restore cd, og den må vel indeholde

Hej Peter
Tak for svar,men i windows-gruppen,har Jeg fået at vide,at lykortet er et
ess,så det prøver Jeg....