Redde jpg på extern HD
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-06 14:25

Jeg har en extern HD som er gået i "udu" så jeg ikke kan se de jpg
filer jeg har på den. Jeg har prøvet at recover med PC inspector file
recovery, men har et par problemer med den. Jeg kan "kun" sætte den
til at scanne hele mit O drev hvor bla. jpg'erne ligger, men den
scanner så hele drevet. Kan man ikke få den til at scanne blot det ene
dir hvor billederne ligger o:/grafik/jpg ?
Den finder godt nok alle mine jpg'er når den scanner hele drevet og
omdøber dem til cluster2928584.jpg og fortløbende. Det er så også
iorden, men når jeg prøver at gemme dem til mit c drev så går PC
recovery i stå midt i overførslen og fryser, så jeg er nødt til at
begynde forfra.
Det er jo lidt træls, så kender I evt andre org der egner sig til
recovery af jpg'er?

mvh Falcon

Fra : kaj

Dato : 18-11-06 20:55

prøv med get data back www.runtime.org

Fra : Kim

Dato : 19-11-06 12:20

On Sat, 18 Nov 2006 14:24:34 +0100, Falcon <falcon1atemaildotdk> wrote:

>Jeg har en extern HD som er gået i "udu" så jeg ikke kan se de jpg
>filer jeg har på den.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim