Hvad er forskellen på HP PhotoSmart 2575, ~
Fra : MooreHojer

Dato : 16-11-06 12:31

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på de tre modeller af HP
PhotoSmart 2575?
Modellerne er:
HP PhotoSmart 2575
HP PhotoSmart 2575v
HP PhotoSmart 2575xi

Jeg har prøvet søge på Google men fandt ikke rigtigt noget..

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-11-06 14:01

> Jeg har prøvet søge på Google men fandt ikke rigtigt noget..

Har HP ikke en sammenligningsfunktion på deres hjemmeside?

Claus

Fra : MooreHojer

Dato : 16-11-06 23:08

> Har HP ikke en sammenligningsfunktion på deres hjemmeside?

Har prøvet at søge på deres hjemmeside, men synes ikke rigtigt jeg kan
finde noget brugbart...
Men så længe det er samme serie kan forskellen vel ikke være så stor,
eller hvad?

--
MooreHojer