hvor kan jeg lige finde noget?
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 16-11-06 11:17

Jeg har en cpu som jeg skal have nogle informationer om. Bla har jeg et
nummer på den og jeg har engang været inde på en side hvor man kunne gå ind
under de forskellige cpu og aflæse alt om dem men jeg kan ikke finde den
mere. Bla kunne man ud fra serienummeret læse hvor hurtig den var ect.

Nogen der kan hjælpe med den siden??

Monty

Fra : Peter

Dato : 16-11-06 18:36

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den mere. Bla kunne man ud fra serienummeret læse hvor hurtig den var ect.

Har du prøvet med Google?

PeterB

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 16-11-06 20:59

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet med Google?
>
> PeterB

Ja men der får jeg tonsvis af sider men ikke lige den jeg mangler

Monty

Fra : N´far \( 8600 \)

Dato : 16-11-06 23:02