Pixma får pc'er til at genstarte
Fra : tr

Dato : 14-11-06 21:01

Hej...
Jeg har en Pixma ip 4200 printer som jeg er vældig glad for, men et problem
er der. Tit når jeg har brugt den og derefter slukker for den, genstarter
min computer. Jeg bruger XP pro.
Det er lidt træls, som vi siger på jysk.
Er her nogen der har et gody råd til dette.

Mvh tr

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Max

Dato : 14-11-06 21:08

Hej

> problem er der. Tit når jeg har brugt den og derefter slukker for
> den, genstarter min computer. Jeg bruger XP pro.

Undskyld, men slukker den ikke af sig selv ?

Og hvem skal så beskytte os mod dit SPAM ?

--
Mvh Max

Fra : tr

Dato : 14-11-06 22:04

> Hej

> Undskyld, men slukker den ikke af sig selv ?

Nej det har jeg ikke oplevet, skulle den det?

Fra : Max

Dato : 14-11-06 22:20

Hej tr

> Nej det har jeg ikke oplevet, skulle den det?

De 3 sidste Canon printere jeg har haft har haft auto tænd og
sluk, den sidste en PIXMA 4000 har det også så mon ikke
en 4200 også har det. Kik under printer egenskaber, under
det der hedder vedligeholdelse, der findes der indstillinger
til strømstyrringen.

--
Mvh Max

Fra : tr

Dato : 14-11-06 23:08

> [...]
> en 4200 også har det. Kik under printer egenskaber, under
> det der hedder vedligeholdelse, der findes der indstillinger

det vidste jeg ikke så det prøver jeg...

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 11:05

On Tue, 14 Nov 2006 22:20:27 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>en 4200 også har det. Kik under printer egenskaber, under
>det der hedder vedligeholdelse, der findes der indstillinger

Jeg har en Pixma 4000 og det ville jo være dejligt hvis den selv ville
slukke igen efter f.eks 15 min. Men min dialogboks under
maintenance/auto power (US styresystem) er inaktiv så jeg ikke kan
vælge auto-power on/off.
Nogen ide om hvordan jeg får det gjort aktivt så jeg kan vælge on/off
tid?

mvh Falcon

Fra : Mads

Dato : 16-11-06 12:27

On Thu, 16 Nov 2006 11:05:17 +0100, Falcon <falcon1atemaildotdk>
wrote:

> [...]
>vælge auto-power on/off.
>Nogen ide om hvordan jeg får det gjort aktivt så jeg kan vælge on/off

Har du prøvet at opdatere printerdriveren til nyeste version ?
mvh Mads