Ny mus i julegave
Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 21:05

Hej

Jeg ønsker mig en ny mus i julegave, men hvad skal jeg ønske mig?

Jeg har en bærbar, så det skal helst være en transportabel mus.
Den skal være trådløs.
Jeg kunne godt tænke mig (hvis det findes) en mus, hvor man kan gemme
senderen i, når den ikke er i brug, når den skal transporteres. Så
helst en lille sender.
Jeg er glad for min optiske logitech mus, så gerne optisk igen.
Det skal ikke være en lille bærbar mus, da den oftest skal bruges
hjemme på skrivebordet.

Er der nogen der har et godt bud?

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Flemming

Dato : 13-11-06 21:17

Ditte H wrote:
> [...]
> Jeg er glad for min optiske logitech mus, så gerne optisk igen.
> Det skal ikke være en lille bærbar mus, da den oftest skal bruges

Jeg er også på jagt efter en "bærbar" mus, og det undre mig at der ikke
findes nogle med bluetooth, således at man ikke behøver en usb sender?

Mvh. Flemming

Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 21:35

> Jeg er også på jagt efter en "bærbar" mus, og det undre mig at der ikke
> findes nogle med bluetooth, således at man ikke behøver en usb sender?
>
> Mvh. Flemming

Hej Flemming

Jeg har ikke indbygget bluetooth. Så for mig ser den Logitech V500 som
Asbjørn omtaler, ud til at være perfekt.

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-11-06 21:22

Ditte H skrev:

>Jeg har en bærbar, så det skal helst være en transportabel mus.
>Den skal være trådløs.

Jeg har selv en Logitech V500 Cordless.

>Jeg kunne godt tænke mig (hvis det findes) en mus, hvor man kan gemme
>senderen i, når den ikke er i brug, når den skal transporteres. Så
>helst en lille sender.

Senderen gemmes i musen når den skal transporteres.

>Jeg er glad for min optiske logitech mus, så gerne optisk igen.
>Det skal ikke være en lille bærbar mus, da den oftest skal bruges
>hjemme på skrivebordet.

Jeg syntes ikke den er lille. Det afhænger jo af håndens størrelse

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 21:36

Asbjørn M. Nielsen udtrykte præcist:

> Jeg har selv en Logitech V500 Cordless.

> Senderen gemmes i musen når den skal transporteres.

> Jeg syntes ikke den er lille. Det afhænger jo af håndens størrelse

Hej

Den mus ser bare for god ud *S*
Dog kører den på USB 1.1, men det burde vel ikke være et problem, mener
jeg har 2.0 i min.

Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-11-06 21:48

Ditte H skrev:

>Den mus ser bare for god ud *S*
>Dog kører den på USB 1.1, men det burde vel ikke være et problem, mener
>jeg har 2.0 i min.

Jeg vidste ikke den kører på USB 1.1. Hvor står det henne? Det har vel
ikke nogen betydning. Rækkevidden er jo 10 meter som må siges at være
nok i de fleste tilfælde.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 21:53

> Jeg vidste ikke den kører på USB 1.1. Hvor står det henne? Det har vel
> ikke nogen betydning. Rækkevidden er jo 10 meter som må siges at være
> nok i de fleste tilfælde.

http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=32&Sort=Wanted&Soegeord=logitech+v500
Der står USB 1.1

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-11-06 22:05

Ditte H skrev:

>På
>http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=32&Sort=Wanted&Soegeord=logitech+v500
>Der står USB 1.1

Tak for info. Mærkeligt det ikke står på Logitech hjemmeside.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-11-06 03:43

> Tak for info. Mærkeligt det ikke står på Logitech hjemmeside.

Fordi standarden ikke findes i dag. Der er *kun* 2.0

Det er edb-priser, som er nogle fjolser!

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-11-06 03:42

> Den mus ser bare for god ud *S*
> Dog kører den på USB 1.1, men det burde vel ikke være et problem,
> mener jeg har 2.0 i min.

USB 1.1 eksisterer slet ikke mere, standarden er anulleret.

I dag findes kun 2.0 efterfulgt af et hastigheds suffix.

Claus

Fra : Ditte H

Dato : 14-11-06 09:46

> USB 1.1 eksisterer slet ikke mere, standarden er anulleret.
>
> I dag findes kun 2.0 efterfulgt af et hastigheds suffix.
>
> Claus

Hej Claus

Nu ved jeg ikke meget om USB,men kan musen være så gammel, at den er
fra den tid, hvor USB 1.1 fandtes?

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-11-06 03:46

> Nu ved jeg ikke meget om USB,men kan musen være så gammel, at den er
> fra den tid, hvor USB 1.1 fandtes?

Nej. Det er snart 5-6 år siden.

Glem alt om de tal, alt USB er USB 2.0 i dag, og for mus er det flintrende
ligegyldigt.

Der er INTET ændret på hardwaren, det er en ren administrativ sletning,
fordi folk blev dybt forvirrede!

Claus

Fra : Kim S

Dato : 13-11-06 22:35

"Ditte H" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er glad for min optiske logitech mus, så gerne optisk igen.
> Det skal ikke være en lille bærbar mus, da den oftest skal bruges hjemme

Logitech VX Revolution, er vist p.t. den bedste man kan få,
som opfylder dine behov.

Mvh, Kim

Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 22:41

> Logitech VX Revolution, er vist p.t. den bedste man kan få,
> som opfylder dine behov.
>
> Mvh, Kim

Savl

Tror det er den der ryger på ønskesedlen. Den ser ud til at være
perfekt.
Tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar

Fra : Kim S

Dato : 13-11-06 23:09

> Savl
>
> Tror det er den der ryger på ønskesedlen. Den ser ud til at være perfekt.
> Tak for hjælpen.

Velbekomme. Du må godt ta' en med til mig..... Den er på min
ønskeseddel...

Mvh, Kim

Fra : Ditte H

Dato : 13-11-06 23:11

> Velbekomme. Du må godt ta' en med til mig..... Den er på min
> ønskeseddel...
>
> Mvh, Kim

Tror ikke der er plads på min ønskeseddel.
Men glædelig forjul *S*

--
Venlig hilsen Ditte
Ved direkte svar