tastatur
Fra : Lars Borch

Dato : 13-11-06 19:51

Hej!

Jeg har en bærbar (dvs. min niece har) som pludselig opfører sig
fuldstændig tosset. Man kan ikke skrive normalt. Tastaturet skriver
lige hvad det vil og springer rundt med mærkelige tegn.
Det er ikke kun i Word og Wordpad, men også hvis man skriver i dos
prompten.
Hvad kan der mon være galt, og er der nogen der har en ide?

Venlig hilsen

lasse

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-11-06 20:05

"Lars Borch (slet K52PE)" <borchpetersen@K52PEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prompten.
> Hvad kan der mon være galt, og er der nogen der har en ide?

Hun har ramt en tast/tastekombination som laver tastaturet om. Der står
formentlig et ekstra tegn på mange af tasterne, som den så skriver i stedet
for. Det er meget forskelligt hvordan det aktiveres, men det plejer vist at
være en kombination hvor FN tasten er indblandet.

Kurt

Fra : Lars Borch

Dato : 13-11-06 21:06

Tak for svaret, men det er ikke det der er galt, for curseren
kan springe rundt på helt tilfældige steder og skrive andre tegn
og tilfældige bogstaver. Skifter også helt tilfældigt mellem små
og store bogstaver. Kan også pludselig skrive 4 bogstaver på en
gang.
Hvad nu?