begrænset netværk
Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 13-11-06 17:59

Jeg har fået et problem.
Efter jeg har reset min Cybercity Zyxel P660HW trådløs router og sat den op
igen til Cybercity, kan jeg nu ikke lave et krypteret trådløst netwærk som
jeg kan få adgang til.

Jeg kan godt få trådløs forbindelse til den via standart opsætningen
"Wireless" unden krypterings nøgle, men hvis jeg laver en WEB 64 eller 128
bit nøgle, så kommer den frem og siger begrænset netværk når jeg logger på
den og har ikke adgang til nettet eller router via trådløst, alm. Lan ser
heller ikke ud til at virker med Internet der efter.

Hvad kan det være?

Mvh

Carsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-11-06 19:03

> Jeg har fået et problem.
> Efter jeg har reset min Cybercity Zyxel P660HW trådløs router og sat
> den op igen til Cybercity, kan jeg nu ikke lave et krypteret trådløst
> netwærk som jeg kan få adgang til.

Brug venligst gruppen til trådløse netværk: news:dk.edb.netvaerk.traadloest

Se alle grupperne her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?tree=dk

Claus

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 14-11-06 10:01

"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> [...]
> den og har ikke adgang til nettet eller router via trådløst, alm. Lan ser
> heller ikke ud til at virker med Internet der efter.

kan lige tilføje at jeg havet INGEn problemer med min gamle laptop, men jeg
har lige fået en ny HP pavilion 9048 og nu sker der det at når jeg roder med
netværket, så fryser den og jeg må slukke helt, så det kan måske være en
software problem på min nye PC som er kommet, virket perfekt da jeg fik den
her i sidste uge.

En anden ting jeg har lagt mærke til er at jeg hver dag de sidste par dage
har modtaget en besked fra Messenger flere gange om dagen om at en af mine
venner der er tilføjet min liste, anmoder om at blive optaget igen.