anbefaling af backupløsning
Fra : Studio Smalbro

Dato : 10-11-06 17:26

Jeg har brug for en backupløsning til min pc. Jeg vil gerne kunne:
1: have en komplet systembackup så hvis maskinen bliver væk - så kan jeg
spole backupen på komplet med filer (forstået som de jobs jeg har og filer
relateret til mail, outlook, bookmarks osv) og system
2: have en backup af alle filer (forstået som de jobs jeg har og filer
relateret til mail, outlook, bookmarks osv)

Jeg bruger for nærværende Retrospect på maskinen som kører WinXP.

Jeg vil gerne have backupløsningen på to separate diske, så jeg kan tage dem
med hjem fra arbejde hver dag.

Hvordan skruer jeg sådan et system sammen ? Nogen der har erfaringer på
området ?

Kh
Bjørn

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-11-06 07:07

> [...]
> tage dem med hjem fra arbejde hver dag.
> Hvordan skruer jeg sådan et system sammen ? Nogen der har erfaringer

Jeg har mange FTP klienter, som kører på min server, og de får alle
programmet SyncBackup SE. Det koster sølle kr 192,- og er simpelthen
fremragende. Det kan lave alle former af backup, og kan endda gøre det
automatisk, når windows lukkes.

FTP er nok det smarteste, når man taler om backup...

Claus