Win98SE driver IBM 390E
Fra : Torben Brøndum

Dato : 09-11-06 15:08

Hej derude,

Jeg har en ældre IBM Thinkpad 390E som jeg netop har installeret Win98SE på.
Imidlertid kan jeg kun få adgang til 16 farver - det er selvfølgelig noget
med en driver går jeg ud fra.

Men hvad er det for en driver, der skal til for at få flere farver - hvor
finder jeg den? Har haft win2K på den og her var det nmed farver ok. Skal
bruge den til mine børns spil, der "kun" kører på win98.

Håber i kan hjælpe mig - tak.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-11-06 15:26

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> crashed Echelon writing

www.ibm.com

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 09-11-06 23:02

Torben Brøndum wrote:
> [...]
> finder jeg den? Har haft win2K på den og her var det nmed farver ok. Skal
> bruge den til mine børns spil, der "kun" kører på win98.

Kig her:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=DSHY-45XN9C

Jesper \
København