HD near failure ??
Fra : Kim S

Dato : 08-11-06 22:44

Når jeg kører programmet hard drive inspector:
http://altrixsoft.com/en/hddinsp/
får jeg en advarsel om, at et af mine drev er på sammenbruddets
rand i flg. de S.M.A.R.T data den har samlet.
Hvis jeg kører Everest Ultimate fra http://www.lavalys.com/
får jeg at vide at mine drev er fine, i flg. de S.M.A.R.T data
den har samlet...
Øhh... Hvad skal man tro ?

Fra : Henning

Dato : 08-11-06 23:03

On Wed, 8 Nov 2006 22:44:15 +0100, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

> [...]
>Hvis jeg kører Everest Ultimate fra http://www.lavalys.com/
>får jeg at vide at mine drev er fine, i flg. de S.M.A.R.T data

Stol på diagnostic-programmet fra harddisk-producenten, ikke andet.

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 09-11-06 07:19

rigtige mænd
tager ikke sikkerhedskopier,
men de græder meget,
og skifter job ofte.

Fra : Kim

Dato : 09-11-06 09:36

> [...]

>Hvis jeg kører Everest Ultimate fra http://www.lavalys.com/
>får jeg at vide at mine drev er fine, i flg. de S.M.A.R.T data

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim