RAM opgradering
Fra : Alexandar

Dato : 08-11-06 14:14

Hej.

Håber at der findes en klog sjæl som kan hjælpe os med et lille
problem.

En god ven har for ca 2 mdr siden købt en notebook hos zitech (eget
mærke). Han har for nyligt købt et ekstra RAM modul, som han gerne
vil have sat i. For at isætte modulet skal man på en eller anden
måde have løsnet tastaturet. Spørgsmålet er bare hvordan?

Vi har forgæves forsøgt at kontakte Zitech på alle deres support
numre.

Er der een her, som kan give en kort vejlkedning til, hvordan
tastaturet løsnes?

På forhånd tak.

//Alexandar

Fra : Kim S

Dato : 08-11-06 14:56

"Alexandar" <get2robbie@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Er der een her, som kan give en kort vejlkedning til, hvordan
>tastaturet løsnes?

"Normalt" er der adgang til RAM-moduler via en klap på undersiden.
Du er sikker på at der ikke er det ?

Mvh, Kim

Fra : Alexandar

Dato : 08-11-06 17:41

> "Normalt" er der adgang til RAM-moduler via en klap på undersiden.
> Du er sikker på at der ikke er det ?
Jeps, det er jeg sikker på. Denne info har vi faet fra Zitech selv. Da
RAM modulet var købt og vi skulle have fat i deres support afdeling,
så har vi siddet i kø uden at kunne komme i kontakt med dem.

Mit spørgsmål går på, hvilke skruer/dimser skal jeg løsne for at
fjerne tastaturet?

//Alexandar

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-11-06 23:26

> [...]
så har vi siddet i kø uden at kunne komme i kontakt med dem.

Mit spørgsmål går på, hvilke skruer/dimser skal jeg løsne for at

Tror du ikke det ville være en ide at fortælle helt præcis hvilken notebook
det drejer sig om. Model/mærke osv.

Kurt

Fra : JK

Dato : 09-11-06 09:45

On 8 Nov 2006 08:40:54 -0800, "Alexandar" <get2robbie@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>så har vi siddet i kø uden at kunne komme i kontakt med dem.
>
>Mit spørgsmål går på, hvilke skruer/dimser skal jeg løsne for at

Det er ret normalt, at man ikke kan ringe til zitech butikker. Men da
de alligevel ikke kan skifte ram pr. telefon, - så var det vel en ide,
at tage den nye ram klods og den bærbare under armen og tage til een
af deres butikker. Så ser de nok med et halvt øje, at den nye ram
klods ikke er kompatibel, - hvem ved ?

mvh

John