print server med usb og mulighed for tilko~
Fra : hygum

Dato : 08-11-06 11:55

findes der en print server, der også kan håndtere scannere eller
scannerdelen af en printer/scanner?

Fra : hygum

Dato : 08-11-06 12:24

en tilføjelse: det skal også være sådan, at det ikke er nødvendigt
at installere drivere på pc'ere, der tilgår printeren på
printserveren.

Fra : Nick

Dato : 08-11-06 13:17

hygum skrev:
> findes der en print server, der også kan håndtere scannere eller
> scannerdelen af en printer/scanner?

Tjae, så skal du sørge for, at du bare kan boppe ASCII-halløj afsted. Hvis
du skriver ud fra Windows, kommer du ikke udenom at "installere" en driver
til den valgte printer.

Selve printserveren med scannertilgang kunne være sådan en svend her:
http://www.danbit.dk/produkter/2215.phtml
- men du skal stadig installere drivere på hver PC.
Selvbestaltede politimænd her i gruppen forhindrer mig i at uddybe
funktionaliteten...

/Nick