Hvad er der af hardware i PCen?
Fra : laxxe@nospam.dk

Dato : 07-11-06 10:02

Hej!

Jeg sidder med en række PCere som har samlet støv et års tid. Jeg er
i tvivl om præcis hvad det er for maskiner - og søger derfor et
program der hurtigt kan danne et overblik.

CPU
CD-ROM-drev
Harddisk
Hukommelse
Grafikkort
Lydkort
Andre ting jeg lige har glemt/overset

PCerne kører alle Windows 2000.

PS! Jeg skal i øvrigt bruge et program der kan slette harddiskenes
data - permanent og sikkert. Det letteste er, hvis programmet kan
brændes på en CD eller gemmes på diskette - og startes derfra.

Fra : Ricko.

Dato : 07-11-06 10:49

<laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Kik på dette
www.majorgeeks.com/download4181.html
og dette
http://www.it-knowlegde.dk/killdisk.html

Fra : Jørgen

Dato : 08-11-06 08:36

[...]

Gå ind i www.belarc.com og download deres program. Når du herefter kører
programmet, fortæller det dig ALT, hvad der af både hardware og software i
maskinen.
Det er gratis.
Jeg har det fast installeret i mine maskiner

Hilsen Jørgen