Logitech diNovo Edge software
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-11-06 17:04

Hej,

Ved nogen herinde, om Logitech diNovo Edge kører med samme Setpoint-
software som de andre nyere tastaturer fra Logitech, eller kræver det
noget helt specielt?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 06-11-06 18:43

> Ved nogen herinde, om Logitech diNovo Edge kører med samme Setpoint-
> software som de andre nyere tastaturer fra Logitech, eller kræver det
> noget helt specielt?

Det kører med standard setpoint.

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-11-06 18:59

Esben skrev:

> Det kører med standard setpoint.

Herligt.

Har du det tastatur?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 06-11-06 21:17

> Har du det tastatur?

Nej, men det står i specs :)
Jeg ved ikke om der er nogen distributører der har fået det hjem allerede,
men de fleste siger levering mellem 17/11 og 5/12. Hvis ikke der var det
udhæng foran tror jeg jeg ville bestille det.

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-11-06 21:30

Esben skrev:

> Nej, men det står i specs :)

Ok. Det har jeg i så fald overset.

> Jeg ved ikke om der er nogen distributører der har fået det hjem
> allerede, men de fleste siger levering mellem 17/11 og 5/12.

Jeg har bestilt det i dag med en levering på maks. 6 hverdage, men
det er langt fra sikkert, at de kan overholde det.

> Hvis ikke der var det udhæng foran tror jeg jeg ville bestille
> det.

Udhænget (som vel må være håndledsstøtten) gør ikke mig noget.
Snarere tværtimod, men jeg frygter at det laver koks i mine
eksisterende Bluetooth-forbindelser, og at det ikke er muligt at
bruge MediaPaden fra mit nuværende diNovo, for den kan jeg ikke
undvære. Nå, men det vil tiden jo vise.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 08-11-06 20:40

> [...]
> eksisterende Bluetooth-forbindelser, og at det ikke er muligt at
> bruge MediaPaden fra mit nuværende diNovo, for den kan jeg ikke

Jeg havde det mellem hænderne i dag, og det er godt nok et fedt tastatur
(fedtfingre er dog meget tydelige på det). Der var desværre ikke lejlighed
til at sætte det til en pc, men hvis dit diNovo sæt kører med Setpoint, så
burde de i teorien kunne køre begge dele samtidigt.

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-11-06 21:30

Esben skrev:

> Jeg havde det mellem hænderne i dag, og det er godt nok et fedt
> tastatur (fedtfingre er dog meget tydelige på det).

Ja, det kan jeg lige forestille mig. Jeg ville ønske at de havde
lavet det matsort eller alufarvet over hele overfladen, men det er
jo så moderne med de spejlblanke overflader.

> Der var desværre ikke lejlighed til at sætte det til en pc, men
> hvis dit diNovo sæt kører med Setpoint, så burde de i teorien
> kunne køre begge dele samtidigt.

Jeg krydser fingre for, at det kan lade sig gøre i praksis også. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 08-11-06 22:28

> Jeg krydser fingre for, at det kan lade sig gøre i praksis også. :)

Ja, der er somme tider langt fra forhandlerkonsulent til praksis :)

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-11-06 22:51

Esben skrev:

> Ja, der er somme tider langt fra forhandlerkonsulent til praksis :)

Just præcis ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-11-06 15:49

Thomas G. Madsen skrev:

> Jeg har bestilt det i dag med en levering på maks. 6 hverdage, men
> det er langt fra sikkert, at de kan overholde det.

Og nu er leveringsdatoen røget i ukendt status, så der kan gå alt
fra 7 dage til 2 måneder (dog typisk 7-14 dage, skriver de). ÆV!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben

Dato : 13-11-06 22:13

> Og nu er leveringsdatoen røget i ukendt status, så der kan gå alt
> fra 7 dage til 2 måneder (dog typisk 7-14 dage, skriver de). ÆV!

"Starten af december" siger de hos Logitech. Men igen, det er ekstremt svært
at få en bekræftet dato fra dem. Sidst jeg selv havde noget i bestilling (en
Revolution VX mus) dukkede den op 14 dage _inden_ den oplyste dato :)

--
Esben