samsø ferietur hjælp !
Fra : d-fly

Dato : 23-06-01 00:58

hejsa er der nogen her i ng der , kan fortælle mig hvor der er godt å fiske på samsø...
da lille mor å ungerne å undertegnede skal en uges tid der over .( i næste uge )
er det mugligt å wade fiske ? flue fiske .... spin ... bund mede ..ovs ovs ...

å hvad er der å fange på denne tid af midsommeren ....ud over landfaste sommersild...

tror nok det hedder resnæs der vi slår os ned ...

send gerne svar på min email

på forhånd tak ....

mvh D-Fly

davsflue88@worlonline.dk

ps fjern 88 i email for svar....

Fra : Finn Nielsen

Dato : 26-06-01 21:53

Hej med dig - prøve og gå ind under vores hjemmeside Nordjydsk
Havørredfiskeri på adressen www.seatroutfishing.dk - derefter ind under
rubrikken Rejsetasken, her kan du se nyt fra 3 års fisketure på Samsø, samt
vores store landsdækkende fiskekonkurrence Samsø Cup 2000 og 2001 - gpd
fornøjelse

Hilsen Finn