scanner problem
Fra : Brian Bertelsen

Dato : 06-11-06 00:08

Hej NG

jeg har en packard bell diamond 1200 plus scanner som jeg bare ikke kan få
til at virke

jeg har godt nok fundet driveren men jeg ikke rigtig få den til at virke,
den vil for at sige
det kort ikke installeres........ sikke noget ko kasse ting.

er den nogle måder jeg kan få den til at virke ??? hvis der er gode forslag
er i meget velkommen
til at hjælpe mig da den ellers bliver smidt på lossen, selvfølge efter jeg
har hoppet på den..

ser frem til at høre fra jer

Mvh Brian Bertelsen

Fra : Max

Dato : 06-11-06 08:03

Hej Brian

> jeg har godt nok fundet driveren men jeg ikke rigtig få den til at
> virke, den vil for at sige

Og du installerede driverne før du tilsluttede scanneren ?

Mvh Max

Fra : Kenned

Dato : 06-11-06 17:38

> til at hjælpe mig da den ellers bliver smidt på lossen, selvfølge efter
> jeg
> har hoppet på den..

hvorfor dog hoppe på den?

Kenned

Fra : Pico

Dato : 06-11-06 18:10

Kenned wrote:

> hvorfor dog hoppe på den?

Det er for ingen andre skal få fornøjelse af glasset
Pico

Fra : Kenned

Dato : 06-11-06 18:43

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er for ingen andre skal få fornøjelse af glasset

Nåhja det ville da virkelig vær ærgerligt...

Kenned