Sygt grafik kort.......
Fra : Kirsten Brauer

Dato : 05-11-06 23:30

Nvidia quadro fx 3000
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=85049
sælges forestiller mig omkring ½ pris men kom endlig med et bud, og vi ka
snakke om det
--
Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-11-06 23:37

Kirsten Brauer skrev:

>Nvidia quadro fx 3000
>sælges

salg af grafikkort hører til i gruppen dk.marked.privet.edb.intern og er
uønskede i dk.edb.hardware

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 00:04

"Kirsten Brauer" <solon@c.dk> wrote in message

Du har allerede sat det til salg det rette sted, men du skal næppe forvente
6000 for det kort ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : kaj

Dato : 06-11-06 12:12

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> MVH.
> N_B_DK
> Købes display print til en Panasonic NV-HS1000

hvorfor kan man ikke forvente at få ½ pris for det.

/kaj

Fra : Henning

Dato : 06-11-06 13:51

On Mon, 6 Nov 2006 12:12:01 +0100, "kaj" <xx@xxxx.com> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

>forvente

>hvorfor kan man ikke forvente at få ½ pris for det.

Hvis det er defekt?
Alternativt - et så dyrt kort bliver ikke købt af dig eller mig, men
professionelle brugere. Det køres over et firmaregnskab, hvor momsen
skal kunne trækkes ud. Jeg tvivler på nogen tør løbe an på at købe
brugt til så høj en pris med de risici det indebærer.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 14:18

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> skal kunne trækkes ud. Jeg tvivler på nogen tør løbe an på at købe
> brugt til så høj en pris med de risici det indebærer.

Lige præcis.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 14:09

"kaj" <xx@xxxx.com> wrote in message
> hvorfor kan man ikke forvente at få ½ pris for det.

Fordi specielle kort generelt er værdiløse efter køb, og netop fordi de er
så specielle, er markedet for dem ved salg også meget *meget* småt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Max

Dato : 06-11-06 14:24

Hej N_B_DK

> Fordi specielle kort generelt er værdiløse efter køb, og netop fordi
> de er så specielle, er markedet for dem ved salg også meget *meget*
> småt.

Præcis, jeg har 2 stk. framegrabber kort i 20.000 kr. klassen, den
tror jeg ikke engang der findes kunder til.

Mvh Max

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 14:35

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Præcis, jeg har 2 stk. framegrabber kort i 20.000 kr. klassen, den
> tror jeg ikke engang der findes kunder til.

Jo men næppe til den ønskede pris ;) (personligt kunne jeg godt bruge et
matrox RT 6000 mener jeg det hedder), men de hænger jo ikke ligefrem på
træerne (og slet ikke nu)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Max

Dato : 06-11-06 14:44

N_B_DK wrote:

> Jo men næppe til den ønskede pris ;) (personligt kunne jeg godt bruge
> et matrox RT 6000 mener jeg det hedder), men de hænger jo ikke
> ligefrem på træerne (og slet ikke nu)

Den ene jeg har er en Matrox Pulsar.

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 06-11-06 08:49

On Sun, 5 Nov 2006 23:29:38 +0100, "Kirsten Brauer" <solon@c.dk>
wrote:

>Nvidia quadro fx 3000
>http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=85049

Hvis det er sygt, skulle du da se at få det repareret i stedet?