Switch til printer?
Fra : Marineflyver

Dato : 05-11-06 13:18

Hej med Jer

Jeg har et spørgsmål, som I måske kan hjælpe mig med at få løst.

Sagen er den, at jeg har en laser-printer og en inkjet-printer, som jeg godt
vil bruge med min stationære PC og min bærbare pc. Jeg har ikke netværk og
printerne er ikke netværksprintere. Findes der ikke en switch/dims, hvormed
man kan sætte sine 2 printere til og forbinde til hver computer med et
usb-kabel til hver computer? Altså et USB-kabel fra hver printer til
switchen/dimsen og et USB-kabel til hver PC fra switchen/dimsen.

Jeg håber, at I kan hjælpe, da jeg helst ikke vil flytte rundt på kablerne,
hver gang jeg skal printe.

Mvh.
Marineflyver

Fra : Kim

Dato : 06-11-06 10:34

On Sun, 5 Nov 2006 13:17:51 +0100, "Marineflyver"
<marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> wrote:

> [...]
>usb-kabel til hver computer? Altså et USB-kabel fra hver printer til
>switchen/dimsen og et USB-kabel til hver PC fra switchen/dimsen.

Jeg tvivler på at det findes som en "dims",

men det kan lade sig gøre med en USB switchbox beregnet til 2 PC´ere
og en USB enhed ( f.eks. printer ).

Desuden tilsluttes en USB hub til switchbox´en og til de 2 printere.
--
Kim