Zyxel 335wt printserver
Fra : PEF

Dato : 05-11-06 13:06

Hej

Jeg forsøger at tilslutte en printer til routerens printserver, men jeg kan ikke få forbindelse til printerne.

Jeg har:
- tilsluttet og tændt printer + router
- benytter wizard til at configurere printer og printerserver
- wizarden siger at man skal benytte LPT1
- jeg har også forsøgt med at oprette en ny port:
- IP_192.168.1.1
- Protokol: LPR
- Queue name: LP1

Desværre uden held.

Nogen der ved hvordan det skal gøres?

Mvh.
Peter Falk

Fra : Rander

Dato : 11-11-06 01:48

Sun, 05 Nov 2006 13:06:00 +0100 brugte PEF 19 linier på at fortælle dette
til dk.edb.hardware:

> [...]
>- wizarden siger at man skal benytte LPT1
>- jeg har også forsøgt med at oprette en ny port:

Find din manual frem, og slå op på Appendix D (side 413) - der er en
udførlig beskrivelse af hvordan man gør. Det er godt nok en kringlet måde
den vil ahve det på...
http://rander.dk (finally up again!)

Jeg kastede et blik på min svigermor, som sad på bagsædet,
og kørte direkte ud over skråningen. (Skadesanmeldelse)