USB-kabel til DELL AIO Printer
Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 05-11-06 11:22

I forbindelse med ombygning af vores kontor har vi måttet flytte vores
printer 10 meter væk fra vores PC. Derfor skal jeg have fundet et kabel til
forbindelse af den. Printeren virker med USB 2.0 .

Nu har jeg læst lidt tilbage i gruppen for at finde svaret, og jeg er
stadig ikke helt overbevist. Kan jeg nøjes med at købe et 10m kabel fra
SHG.dk som http://shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800247, eller skal
jeg have fat i et almindeligt 5m A/B-kabel og så et kabel med forstærker
som kablet fra Sandberg som
http://sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=133-28 ?

Hvis I kender til forhandlere i København, der sælger disse, så sig endelig
til - kablet må gerne være hvidt.

Pft,

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-11-06 14:49

Kablet med forstærker kan købes i Bilka til 149,- - og virker perfekt hos
mig. Du må ikke forvente at det virker uden forstærkerdelen. Jeg har bøvlet
med et ustabilt externt lydkort, og efter udskiftning af en alm. forlænger
til en med forstærker, kører alt perfekt.

mvh Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-06 00:23

> [...]
> http://sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=133-28 ?
>
> Hvis I kender til forhandlere i København, der sælger disse, så sig

Denne problemstilling har været oppe og vende flere gange. Kommentarerne har
været at de fleste vist har haft succes med at bruge et alm. 10 m kabel, og
enkelte har måttet bruge forstærker.
Jeg har et par gange sat 10 m kabler på printere hos bekendte, og de virkede
upåklageligt.

Kurt

Fra : K

Dato : 10-11-06 14:31

> [...]
> kabel, og enkelte har måttet bruge forstærker.
> Jeg har et par gange sat 10 m kabler på printere hos bekendte, og de

Hvor er det godt, at jeg fandt indlæg om dette emne.
Jeg har virkelig bøvlet med et 10m usb 2.0 kabel fra min printer (HP
laserjet 1600).
Det lader ikke til, at denne kombination virker, da min PC ikke genkender
min printer.
Jeg vil se efter denne forstærker.
Vil problemet være det samme, hvis jeg anvender usb-hub over samme afstand
uden forstærker?

Mvh.