Problem med Sansa m230
Fra : Anne

Dato : 03-11-06 12:43

Jeg har ovenstående mp3 afspiller.

Jeg har lagt både musik og lydbøger i mp3 format på den.
Nu ville jeg gerne slette de ting jeg har liggende, da jeg jo gerne vil
have lidt nyt på.
Problemet er bare at jeg kan ikke se nogen af de filer der ligger på
afspilleren og derfor kan jeg ikke slette dem.
Det har ikke været et problem før nu.
Jeg kan også stadig overføre nye filer til afspilleren som jeg kan se
og derfor også slette.

Nogen der kan hjælpe??

Fra : Peter

Dato : 03-11-06 12:59

"Anne" <annelennart@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg har ovenstående mp3 afspiller.

Jeg har lagt både musik og lydbøger i mp3 format på den.
Nu ville jeg gerne slette de ting jeg har liggende, da jeg jo gerne vil
have lidt nyt på.

Du burde kunne se MP3 afspilleren i diskhåndtering, og derinde få mulighed
for at formatere den, så bliver alt i hvert fald slettet.
Diskhåndtering finder du ved at højreklikke på denne computer, og vælge
administrer. Så finder du diskhåndtering næsten i bunden.

At filerne er blevet væk, kan skyldtes, at du ikke fjerner MP3 spilleren fra
computeren på den rigtige måde.
Du skal ALTID klikke på det lille grønne USB icon (ved uret) (sikker
fjernelse af harware) og stoppe enheden før du hiver den ud af USB stikket,
ellers kan du total ødelægge fil systemet på MP3 afspilleren.

PeterB

Fra : Anne

Dato : 05-11-06 15:00

Peter skrev:
> [...]
> fjernelse af harware) og stoppe enheden før du hiver den ud af USB stikket,
> ellers kan du total ødelægge fil systemet på MP3 afspilleren.

Ok det vil jeg prøve. Og ja du har ret jeg har bare "revet"
afspilleren med mig uden at klikke på det lille grønne icon
Hvorfor undersøge hvad det betyder....

Anne

Fra : Anne

Dato : 05-11-06 15:00