Brug skærm fra bærbar til stationær PC?
Fra : Johs

Dato : 01-11-06 22:18

Er det muligt at forbinde min stationære PC til min bærbare skærm?

Mvh
Johs

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 02-11-06 19:00

"Johs" skrev
> Er det muligt at forbinde min stationære PC til min bærbare skærm?

Ikke direkte, men hvis den bærbare og den stationære er forbundet via et
netværk,
så kan du installere VNC på dem begge,
og sætte den bærbare til at vise den stationæres skærm.

Jeg foretrækker freeware
http://www.tightvnc.com/

Det er nemt at prøve - så kan du selv vurdere om det løser dit behov.

Hvis du installerer serverdelen af tightvnc,
så vil du for det meste helt kunne undvære den stationæres skærm
- undtagen til f.eks. BIOS ændringer.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-11-06 21:17

> Er det muligt at forbinde min stationære PC til min bærbare skærm?

Ja, søg på nettet efter Laplink software. Måsker er det www.laplink.com men
jeg gider ikke at tjekke

De laver et progam, som kan lige netop det, du efterlyser. Kræver blot
netværk.

Claus