12V adapter til Acer bærbar PC?
Fra : Sven

Dato : 01-11-06 21:45

Hej.
jeg har købt en Acer TravelMate 2492WLMi (-1024), producentens nr. er
LX.TEQ05.031 bærbar PC, som jeg skal benytte i min bil. Jeg vil derfor meget
gerne have en adaper eller lign. så den bærbare kan få strøm fra bilen, evt
vha cigartænderen, men gerne noget mere fastmonteret. Hvor kan jeg finde en
sådan adapter/"psu"?

Sven

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-11-06 22:32

"Sven" <nogen@med.ca> writes:

> [...]
> vha cigartænderen, men gerne noget mere fastmonteret. Hvor kan jeg finde en

Prøv hos Acer selv. Søg efter "DC adapter" eller "AC/DC Combo
adapter".

Kai

Fra : Niels Jensen

Dato : 02-11-06 00:45

Sven wrote:
> [...]
> vha cigartænderen, men gerne noget mere fastmonteret. Hvor kan jeg finde en

Thansen har en hvor du bare skal indstille hvor mange volt den skal
have, og så finde det stik der passer i din bærbare, og der følger en
række forskellige stik med.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=768053678&n=593816383&pn=802061085

http://www.thansen.dk/product.asp?c=768053678&n=593816383&pn=1135306054

Forskellen er hvor mange amp. de kan levere, så tjek hvad den originale
220 volt leverer, eller tjek i bunden af den bærbare hvor meget den kræver.

Mvh. Niels