Forskel på Canon Pixma iP5200 og iP5300?
Fra : Mikkel

Dato : 30-10-06 18:30

Hvad er forskellen på den nye Canon Pixma iP5300 og den tidligere model
iP5200?

Og hvad med iP4200 vs. iP4300?

Fra : Mads

Dato : 30-10-06 20:00

On Mon, 30 Oct 2006 18:29:30 +0100, "Mikkel" <ingen@ingen.dk> wrote:

>Hvad er forskellen på den nye Canon Pixma iP5300 og den tidligere model
>iP5200?

De største forskelle ligger i designet af kabinettet. Indvendig er de
ens og med stort set samme specs. Den nye iP5300 vejer dog lidt mindre
og bruger lidt mindre strøm. 12W mod 17W for iP5200

>Og hvad med iP4200 vs. iP4300?

Det samme.

mvh M

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-10-06 20:58

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Det samme.

Du glemmer vist at IP4300 ikke kan printe CD/DVD'er

Fra : Max

Dato : 30-10-06 21:14

Hej Andersen

> Du glemmer vist at IP4300 ikke kan printe CD/DVD'er

Hvorfor står det så her

http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Printers/Bubble_Jet/PIXMA_iP4300/

--
Mvh Max

Fra : Mads

Dato : 30-10-06 21:47

On Mon, 30 Oct 2006 20:58:16 +0100, "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk>
wrote:

>Du glemmer vist at IP4300 ikke kan printe CD/DVD'er

Ikke hvis du køber den i USA, men hvem gør også det?

mvh M

Fra : Hans

Dato : 31-10-06 01:45

Mads wrote:

> Ikke hvis du køber den i USA, men hvem gør også det?

Gad vide om DVD-brændere som sælges i USA også har fået afblændet skuffen.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 14:54

> Ikke hvis du køber den i USA, men hvem gør også det?
>
> mvh M

Og skulle man være uheldig, at printeren "glemmer" at den kan printe på
cd'er, (det er hændt for mig en enkelt gang, hvor CanonDK bildte mig ind, at
den stod ikke til at redde), så er der hjælp at hente her:
http://pixma.allhyper.com/

mvh Ebbe

Fra : Aksel

Dato : 31-10-06 00:16

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Du glemmer vist at IP4300 ikke kan printe CD/DVD'er

Den jeg lige har købt har en CD skuffe med, jeg håber da den kan bruges.

Hilsen Aksel