firmvare for DVD drev
Fra : NIK

Dato : 30-10-06 05:40

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente den seneste firmvare for mit
DVDRW SOSW-83385 DVD/CD drev.
Det sidder i en Acer Aspire Bærbar 3005WLMi

Mvh Nille

Fra : Per Jensen

Dato : 30-10-06 07:54

NIK skrev:
> Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente den seneste firmvare for mit
> DVDRW SOSW-83385 DVD/CD drev.
> Det sidder i en Acer Aspire Bærbar 3005WLMi
>
> Mvh Nille

Hej!

Modelnummeret tilhører et Lite-On drev, så http://www.liteonit.com/ er
stedet.

Dog kan jeg ikke finde nogen firmware til dit drev, det nærmeste jeg
kommer på deres side hedder: SOSW-833SX

MVH, Per.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-06 13:10

NIK skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente den seneste firmvare for
> mit DVDRW SOSW-83385 DVD/CD drev.
> Det sidder i en Acer Aspire Bærbar 3005WLMi
> Mvh Nille

Prøv i DVD-gruppen - der er nok flere, der ved noget:

News:dk.edb.hardware.drev.dvd

Du kan finde en oversigt over grupperne på www.usenet.dk

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-06 13:14

Jan Vestergaard skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Prøv i DVD-gruppen - der er nok flere, der ved noget:

Ups - den var krydspostet til 3 grupper - både den rigtige og et
par "forkerte" ;-(

Jan

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 18:34

Prøv hos www.billigmedien.de de plejer at have fw liggende på deres
hjemmeside

Fra : Michael Hansen

Dato : 30-10-06 20:05

Jeg har selv forsøgt at finde firmware til dvd i en Acer Ferrari, dog uden
held.
Efter kig i mange forums, visser det sig at der kun findes et version
firmware til min.
Ikke for at tage modet fra dig. Men sådan noget har jeg før oplevet med Acer
og der ligger ikke så mange tilgængelig ting på nettet fx
Michael

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:454637bc$0$4167$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 01-11-06 17:28

"NIK" <123@45.67> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente den seneste firmvare for mit
> DVDRW SOSW-83385 DVD/CD drev.
> Det sidder i en Acer Aspire Bærbar 3005WLMi

Det her er nok det nærmeste man kan komme:
http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=2101
Er du sikker på at du har nummeret skrevet korrekt?

Hvis det kun er for at gøre drevet regionsfrit, så brug den utility, LtnRPC
der er linket til på siden.
Den kan smertefrit bruges til det samme, uden flash eller noget

Venlig hilsen
Henrik