Mål på en 19" 4/3 TFT skærm ?
Fra : Autocadster

Dato : 30-10-06 02:15

Nogen der lige kan måle deres 19" og smide mål her ?cm x ?cm

Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-10-06 02:57

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der lige kan måle deres 19" og smide mål her ?cm x ?cm
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Du er vel opmærksom på, at der er stor forskel på crt og tft skærme?
Min Medion TFT måler 38 x 30 og har en diagonal på 48 cm.

Kurt

Fra : Hans

Dato : 30-10-06 02:59

Autocadster wrote:
> Nogen der lige kan måle deres 19" og smide mål her ?cm x ?cm

Det bliver nok et problem da 19" TFT er 5:4, men da det synlige område er
19" diagonalt er det jo let at regne ud.

Det bliver omkring 38 x 30 cm.

Hans

Fra : Johnny

Dato : 30-10-06 07:39

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der lige kan måle deres 19" og smide mål her ?cm x ?cm

> [...]

Min 19" Wide skærm er 41 X 25,5 cm

Johnny

Fra : Hans

Dato : 30-10-06 10:51

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Min 19" Wide skærm er 41 X 25,5 cm
>
> Johnny

Nå.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 10:53

"Johnny" <virker@ikke.dk> wrote in message
> Min 19" Wide skærm er 41 X 25,5 cm

Hvilket gør den til en 16/9 og ikke en 4/3 skærm som spørgeren beder om

mvh
///M