hvilken cpu opgradering
Fra : niller

Dato : 29-10-06 09:28

jeg skal opgradere min pc som består af en amd barton 2500 cpu på et asus mb
og et geforce 4200 grafikkort og 1 gb ram.Jeg spiller ikke men savner lidt
kraft til video ting.
Hvilken cpu størrelse skal jeg op i for at jeg skal mærke nævneværdig
forskel i ydelse?har forestillet mig en dual core 2 på et par ghz.
Nogen forslag?

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-06 21:00

"niller" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken cpu størrelse skal jeg op i for at jeg skal mærke nævneværdig
> forskel i ydelse?har forestillet mig en dual core 2 på et par ghz.

Som jeg læser hvad du skriver, så vil du have en Dual Core 2? Eller er det
en Core 2 Duo også kaldet Conroe?

> Nogen forslag?

Du kan sagtens købe en Conroe CPU nu, men køb en af de billige og sørg for
at dit bundkort også understøtter Intel's Quad Core CPU'er som snart skulle
være på trapperne.

Nicolai