Ramudvidelse ?
Fra : Steen

Dato : 26-10-06 18:40

Hvis man påtænker at installere Vista på et tidspunkt, får man åbenbart brug
for rigeligt med ram.

Jeg har bundkort: Asus A8N-SLI nVidia nForce4, pcu AMD Athlon 64 3500
Newcastle og 2x512 dual ram (Corsair TWINX 1024-3200 XLPRO)
Hvad vil være mest fornuftigt, købe 2x512 mere eller skal jeg starte helt
forfra med 1 GB monduler, eller er der noget alternativ.

Hilsen Steen

Fra : Kim S

Dato : 26-10-06 18:50

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad vil være mest fornuftigt, købe 2x512 mere eller skal jeg starte helt
> forfra med 1 GB monduler, eller er der noget alternativ.

Du kan vel bruge 2*512 plus 2*1Gb.
Det er der ikke noget i vejen for.

Mvh, Kim

Fra : Steen

Dato : 26-10-06 22:19

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan vel bruge 2*512 plus 2*1Gb.
> Det er der ikke noget i vejen for.
>
> Mvh, Kim

Hej Kim.

Er der ikke nogle problemer med at køre dual ram på forskellige størelser
? - hvis ikke, kan man så også fremtidssikre sig ved at investere i nogle
hurtigere ram som så er kompatible med de gamle, modtager gerne
forslag...( jeg kan ikke finde de gamle ram nogen steder)

/Steen

/Steen

Fra : Kim S

Dato : 26-10-06 22:45

> [...]
> hurtigere ram som så er kompatible med de gamle, modtager gerne
> forslag...( jeg kan ikke finde de gamle ram nogen steder)

Det er lissom hjulene på bilen. De skal være
parvis ens....
Ja, du kan som regel godt købe hurtigere RAM, men de nye
er en anden standard en DDR, de hedder (logisk nok) DDR-2 RAM.

Mvh, Kim