harddisk
Fra : Erik Sørensen

Dato : 24-10-06 11:07

undskyld en dum spørgsmål:
jeg skal ha en ny harddisk i min dell computer, men en ny derfra koster ca
1200 kr.
amitech har en, samme størrelse 160 GB til det halve,
mit spørgsmål kan den bruges?

MVH Erik

Fra : Per Hansen

Dato : 24-10-06 12:53

Erik Sørensen wrote this

> [...]
> koster ca 1200 kr.
> amitech har en, samme størrelse 160 GB til det halve,

Hvis specificationerne er de samme som den du har siddende
i iforvejen og forskellen kun er antal GB den er på, så kan du godt.
Men det kan sikkert gøres endu billigere, prøv at undersøge EDB Priser
på: http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp
Tit kan man godt gøre et rigtig godt fund hos dem.

--
Per Hansen.

Fra : Kim

Dato : 24-10-06 13:22

On Tue, 24 Oct 2006 12:06:58 +0200, "Erik Sørensen"
<erik@soerensen.mail.dk> wrote:

>undskyld en dum spørgsmål:
>jeg skal ha en ny harddisk i min dell computer,
>men en ny derfra koster ca 1200 kr.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim